Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Headers and client library minor version mismatch. Headers:100339 Library:100505 in /var/www/vhosts/sparnipluss.lv/public_html/system/connect_cfg.php on line 10
Sparni Pluss

PIE MUMS

LABĀKĀ MONTĀŽAS KVALITĀTE
LABĀKĀ MONTĀŽAS KVALITĀTE

Dārgie draugi, mūsu uzņēmumā mēs pievēršam ļoti lielu uzmanību tam,kā tiks uzstādīts autogāzes aprīkojums uz jūsu automašīnas. Pēc mūsu uzskata,tai jābūt uzstādītai pareizi ne tikai no tehniskās puses,bet arī no estētiskās. Autogāzes aprīkojums nedrīkst tikts vienkārši iemests kā kautkāds nedabisks priekšmets zem motora pārsega. Elektrības vadi tiek savilkti speciāli Jūsu auto modelim un obligāti visi savienojumi tiek salodēti nevis satīti. Visus komponentus obligāti nostiprinam. Ļoti bieži mūsu uzstādītās sistēmas praktiski nav redzamas zem motora pārsega.

 

Pie mums Jūs saņemsiet maksimālu kvalitāti par saprātīgu cenu.

 

KVALITATĪVU MATERIĀLU IZMANTOŠANA
KVALITATĪVU MATERIĀLU IZMANTOŠANA

Savā darbā mēs izmantojam pašus kvalitatīvākos materiālus.

 

Piemēram tādus kā: ‘’Parker’’, ‘’Norma” , ‘’Semperit’’ , ‘’Haupa’’ un daudzus citus.

 

ATLAIDES UZ AUTOGĀZI
ATLAIDES UZ AUTOGĀZI

 

Uzstādot autogāzes aprīkojumu mūsu uzņēmumā, Jūs saņemsiet ekskluzīvu atlaidi autogāzes uzpildei tādās uzpildes stacijās kā LPG un Ekogāze.
JEBKURU SISTĒMU UZSTĀDĪŠANA
JEBKURU SISTĒMU UZSTĀDĪŠANA

 

Mūsu uzņēmuma speciālisti, pastāvīgi uzlabo savas zināšanas un prasmes. Mēs varam uzstādīt un noregulēt praktiski jebkuru autogāzes sistēmu.

 

Mūsu uzņēmuma speciālisti veiks konsultāciju un palīdzēs izvēlēties optimālāko aprīkojumu Jūsu automašīnai.

 

AUTO RIEPU MONTĀŽA
AUTO RIEPU MONTĀŽA

 

 

Mums ir jauns aprīkojums (vulkanizātors).

Varam likvidēt sekojošus defektus:
- Sānu malas caurdūriens;
- Sānu malas iegriezums;
- Radiālās riepas sānu iegriezums;
- Uzpūšanās uz riepas virsmas;


Ari piedāvājam riepu maiņu mikroautobusiem.

 

 

Riepu montāžu mūsu uzņēmumā veic pieredzējis meistars, kurš ātri un kvalitatīvi veiks Jūsu auto riepu montāžu.

 

Riepu montāža tiek veikta uz Itālijā ražota aprīkojuma „Sicam” kurš ir „Bosch” grupā.

 

Tāpat variet pie mums iegādāties riepas kā arī glabāt tās pie mums starp sezonām.

MOTORA EĻĻAS MAIŅA
MOTORA EĻĻAS MAIŅA

 

 

Mūsu partneri piemeklēs eļļu un filtrus kurus rekomendē jūsu atomašīnas ražotājs. Atkarībā no klasifikācijas ātri nogādās mums, savukārt mēs kvalitatīvi veiksim nomaiņu.

 

Autogāzes tehnisko apkopi mēs rekomendējam veikt katrus 10’000 km un eļļas maiņa jāveic aptuveni arī ap 10’000 km, tad priekš kam braukāt pa dažādiem servisiem un tērēt savu laiku? Brauciet pie mums un mēs veiksim Jums visu pakalpojumu kopleksu.

DIAGNOSTIKA
DIAGNOSTIKA

 

 

Mūsu speciālisti pastāvīgi uzlabo savas zināšanas un iemaņas izejot apmācibu,tai skaitā arī ārzemēs.

 

Mēs varam veikt diagnostiku un remontu praktiski jebkuram autogāzes aprīkojumam, ieskaitot 5.paaudzes Holandes ražotāja „VIALLE” kuru officiālais pārstāvis Latvijā ir Mūsu uzņēmums.

LANDI RENZO
VIALLE

liquidsi
lpdi

[LV] LPDI ( TIEŠĀS IESMIDZINĀŠANAS SISTĒMA KAS GĀZI IESMIDZINA TIEŠI DEGKAMERĀ)

 

VIALLE Izstrādāja sistēmu LPdi ( gāzes tiešā iesmidzināšana tieši degkamerā). Vialle ir vēlreiz apstiprinājusi savu vadošo pozīciju kā alternatīvo degvielu sistēmu ražotājs automobiļu tirgū. LPdi - ir nākamais solis attīstībā gāzes sistēmās pēc LPI, kas iesmidzina gāzi šķidrā stāvoklī ieplūdes kolektorā. Tas ļāva atteikties no gāzes reduktora (izmanto visās citās sistēmās), kas uzsildīja gāzi un pārvērta to no šķidra stāvokļa līdz tvaikam līdzīgam stāvoklim.

 

PRIEKŠROCĪBAS

EKONOMIJA

Ekonomēsiet uz gāzes izmaksām (gāze ir teju Divas reizes lētāka kā benzīns).Uzpildot auto ar gāzi un benzīnu,kopējas auto nobraukums bez papildus uzpildīšanas palielināsies teju divas reizes.

VIENMĒRĪGA DARBĪBA

Gāze sadeg lēnāk kā benzīns,kā dēļ samazinās slodze uz cilindra grupu un kloķvārpsu,kā rezultātā auto motors strādā vienmērīgāk un "Maigāk".

ILGMŪŽĪBA

Motora mūža ilgums palielināsies aptuveni par 30-50%,sveču un eļļas - aptuveni divas reizes.Gāze nesatur ķīmiskus piemaisijumus kā, svins un sērs, kas pamazām iznīcina motoru.

EKOLOĢIJA

Slikto piemaisijumu daudzums automobiļu izplūdes gāzēs samazināsies vairākas reizes. Ja gāzi izmanto degvielas vietā, izplūdes gāzes emisijas noklūšana atmosfērā samazināsies vairāk kā par 25%.

Populāri mīti
Sašķidrinātās gāzes (Propāns-Butāns) izmantošana automašīnās Latvijā, sāka attīstīties 90.Gadu beigās. Pēc PSRS izjukšanas, cena uz degvielu un pārējās cenas tika pārtrauktas regulēt. Kā rezultātā cenas sāka celties. Līdz ar to sākās strauja komerctransporta - pasažieru - kravu pārvadājumi no dzelzceļa pārgāja uz autotransportu. Tas prasīja samazināt tēriņus par degvielu, un kalpoja par atspērienu AGUS (Auto Gāzes Uzpildes Stacijas) Latvijas teritorijā. Kopā ar AGUS autogāzes tīkla attīstību,kļuva arvien populārāks starp profesionāliem autovadītājiem un vēlāk sāka pāriet arī uz individuāliem pārvietošanās līdzekļiem. To iz viegli izskaidrot - Cilvēki negrib vienkārši sadedzināt naudu. Līdz ar 4.paaudzes auto gāzes aprīkojuma parādīšanos, aprīkojums sāka izplatīties uz dārgām automašīnām, tai skaitā Premium klases - Bagāti cilvēki māk skaitīt naudu. Šobrīd nevienu neizbrīnīsi ar uzstādītu auto gāzes aprīkojumu uz jebkuras automašīnas, bet joprojām klīst mīti par auto gāzi. Šie ne visai pareizie apgalvojumi atgrūž patērētājus, un daudziem mītu vairs nav nekā kopīga ar reālu lietu būtību. Pats interesantākais ir tas, ka mīti Latvijā ir identiski stāstiem Polijā (kur aurogāze dotajā brīdī ir teju populārākais degvielas veids). To var izskaidrot ar vienādu auto gāzes aprīkojuma un servisu attīstību Latvijā un Polijā. Tad izskatīsim un mēģināsim tikt skaidrībā, kas ir patiess un kam vairs nav argumentu uz eksistēšanu. kapēc mēs pieminam Poliju? Šajā valstī, saprašana un auto gāzes aprīkojuma apkalpošana ir pāris soļus priekšā citiem. Šajā valstī tiek ražots ļoti daudz autogāzes aprīkojuma. Tas, kas Polijā vairs neizsauc jautājumus, mūsu auto gāzes lietotājiem tas vēl izsauc jautājumus. izskatīsim izplatītākos mītus par auto gāzi Latvijā un Polijā:

 

1) GĀZES DĒĻ AUTOMAŠĪNAS IZBEIDZ SAVU DZĪVI: 
Nevis gāze bojā motoru bet lielākoties paši cilvēki, slikti automehāniķi. Eksistē dažādi varianti. Elementu montāžai vajadzīgi caurumu, kā arī pievienoties automašīnas vadiem. Ja šīs operācijas veic nekvalificēts personāls, tad tas var nopietni ietekmēt kā paša automobiļa darbību kā arī tālāku autogāzes ekspluatāciju. Tādā gadijumā ir viegli pateikt ka, auto gāzes aprīkojums ietekmēja automašīnas darbību. Ja aprīkojumu pareizi piemeklēt, un pareizā veidā to uzstādīt uz tehniski labā darba kārtībā strādajošas automašīnas, tad gāzes aprīkojums nekādā veidā nebojās jūsu auto, tāpat kā pareizi uzstādīta elektroinstalācija neizsauks ugunsgrēku dzīvoklī.


2) GĀZE BOJĀ DZINĒJU:
Vecākos automobiļos, vārsti un vārstu sēžas cilindra galvā bieži vien nespēja izturēt pietiekami ilgu darbību uz gāzes. Tas ir saistīts ar etilēta benzīna (ar tetraetilsvina piedevām) izmantošanu, svins spēlēja sausas smērvielas lomu, bet gāze ir bez svina. Tātad problēma - darbība uz gāzes izraisīja pārmērīgu cilindra galvas izdilumu . Mūsdienu automašīnas modeļos atteicās no etilēta benzīna izmantošanas (dēļ toksiskuma), bet tomēr ne vienmēr rekomendē uzstādīt uz tiem gāzes iekārtas. Cīņā par ekonomiju (īpaši krīzes periodos) ir iemesls tam, ka dažu dzinēju modeļos tiek izmantoti materiāli, kas ilgi nokalpos lietojot benzīnu, bet lietojot uz gāzes tiks ievērojami samazināts motora kalpošanas laiks. Problēma nav gāzē vai it kā viņas "postošajās" īpašībās, bet gan zemas kvalitātes materiālos, ko izmanto dzinēju ražošanā. Vēl viena problēma ir tajā, ka automašīnas dzinējam vienmēr ir jābūt labā stāvoklī. 
Braucot uz gāzi, benzīna sistēmas vai aizdedzes sistēmas defekti parādīsies agrāk. Automašīnai nepieciešama regulāra apkope un laikus nomainīt ikdienas patēriņa (rezerves daļas), piemēram, gaisa filtru, aizdedzes sveces un citas daļas, kuras pakļaujas vislielākajam nodilumam ekspluatācijas laikā. Nevērība transportlīdzekļa apkopē un nepamatota ekonomija uz palīgmateriālu (rezerves daļām), vienmēr rada problēmas automašīnas ekspluatācijā. Tas notiks, agrāk vai vēlāk, un tai skaitā automobiļos, kur nav uzstādīta gāzes iekārtas.
 

3) GĀZE NAV PIEMĒROTA JAUNĀM AUTOMAŠĪNĀM:
Tas ir ļoti vecs mīts, kuru izveidoja galvenokārt oficiālo dīleru servisi, kuri nav uzstādījuši un nav veikuši apkopes gāzes iekārtām. Daudzi klienti, kas ir jautājuši - "vai ir iespējams uzstādīt gāzes iekārtu jaunā automašīnā?" esot saņēmuši aizliegumu un to, ka zīmols neiesaka uzstādīt gāzes iekārtu. Šāda atbilde ir vēlme izvairīties no nevajadzīgām problēmām un nepatikšanām, nevis pretējiem rādijumiem pēc uzstādīšanas. Oficiālie servisi arī apgalvoja, ka gāzes iekārtas bojā dzinējus un automobiļus kopumā. Tam bija pamatojums. 90.gados, kad bija montāžas uzplaukums, daudzos servisos uzstādītās gāzes iekārtas, tika uzstādītas neprofesionāli. Bieži šādi uzstādītām gāzes sistēmām radās daudz sarežģījumu un neveiksmes, kurās vadītāji (kuriem nav spējuši palīdzēt autoservisā), vēlāk ziņoja par to oficiālajam autoservisam. Neprofesionāla uzstādīšana, elektrisko savienojumu neakurāta montāža un haotiski uzstādīti elementi jūsu automašīnā varēja šokēt pat zinošu mehāniķi. Dažreiz izlabot tādu montāžu un atjaunot automašīnu bija gandrīz neiespējami, un parasti bija ļoti dārgas izmaksas. Šobrīd, par laimi, šo neprofesionālo servisu gandrīz nav. Nu jau daudzus gadus oficiālie dīleri, nodarbojas ar gāzes iekārtu uzstādīšanu un uzturēšanu automobiļos. No tā brīža kad dīleri sāka uzstādīšanu, viņu viedoklis par gāzes sistēmām ir ievērojami uzlabojusies, un šobrīd viņi veiksmīgi pārdot un apkalpo automašīnas ar uzstādītām gāzes sistēmām. Tās ir automašīnas, kuras var iegādāties ar uzstādītām gāzes iekārtām : Skoda, Chevrolet, Fiat un Opel.


4) GĀZE SMIRD:
Jā, bet tā tam vajadzētu būt. Tas ir izdarīts speciāli drošības apsvērumu dēļ, tā lai būtu jūtama. Jūs varat sastapties ar viedokli ka, vadot automašīnu ar gāzes iekārtu, jūs varat just ļoti nepatīkamu smaku. Normāla motora darbības laikā, izplūdes gāzes smaržai nepievērš uzmanību. Tomēr, ja jūsu automašīna ir bojāta, izplūdes gāzes var būt ar raksturīgu aromātu. Tas īpaši attiecas uz vecākiem automobiļiem, kas nav aprīkoti ar katalītisko neitralizatoru, un kurām nav elektroniskā maisījuma kontroles sistēma. Tas nozīmē, ka gāzes piegāde motoram ir neprecīza, un kā rezultātā, izplūdes gāzēs var būt nepatīkama smaka. Pašreizējās gāzes iesmidzināšanas sistēmās šī problēma vairs nav. Automašīnā ar pareizi izvēlētu un uzstādītu gāzes aprīkojumu smaka nav jūtama (ar nosacījumu, ka motors darbojas bez traucējumiem), kā arī tad, kad mašīna ir uz benzīna. Gāzes smaku jūs varat sajust paejot garām automašīnai. Tas norāda, ka gāzes sistēmai ir noplūde. Šīs izpausmes ir kritiskas formas bojājums, nevis normāla gāzes iekārtas darbība automašīnā.


5) GĀZE SPRĀGST:
Šis ir viens no sliktākajiem un visvairāk neaizmirstamajiem stereotipiem, jo ​​īpaši sievietēm. Gāzei, kuru izmanto apkurei un ēdiena gatavošanai nav laba reputācija, ir bijuši gadījumi, kad sprādziens iznīcināja daļu no mājas vai dzīvokļa. Gāzes sistēma izraisa nepatīkamas asociācijas un bažas, ka līdzīga situācija var rasties transportlīdzeklī. Protams, degvielas gāze ir sprādzienbīstama, bet tikai tad, ja tās koncentrācija gaisā ir aptuveni no 2,1 līdz 9,5%. Tas nozīmē, ka, lai eksplodētu, gāzei būtu jāuzkrājas slēgtā telpā ar 2-9% koncentrāciju, lai veidotu tā saukto eksplozīvo maisījumu. Zemākā koncentrācijas maisījumā vispār neaizdegsies, bet lielākā aizdegsies un degs maigās liesmās. Slēgtās telpās, lai saņemtu tādu "mixu" ir samērā vienkārši, un līdz ar to nelaimes notiek. Attiecībā uz automobiļu gāzi, tas ir gandrīz neiespējami. Avārijas laikā, zināmai gāzes proporcijai būtu pēkšņi jānoplūst no tvertnes, jāsajaucas ar gaisu pareizā proporcijā un jāaizdegas. Satiksmes negadījumi notiek katru dienu. Daudzi no tajos iesaistītajiem ir transportlīdzekļi ar gāzes sistēmu un statistika skaidri liecina, ka pat tad, ja mašīna aizdegas, parasti tas notiek no izlijuša benzīna. Tehniskie risinājumi, ko izmanto gāzes sistēmās padara tās daudz drošākas nekā tradicionālās benzīna sistēmas. Mīts arī ir tas, ka gāzes tvertne var uzsprāgt. Testi, ko ražotāji un neatkarīgie pētniecības centri, ko veica (piemēram, Vācijas automobiļu klubs ADAC), liecina, ka tas ir neiespējami principā. Bet jumss joprojām ir jāsaprot - drošība gāzes iekārtās lielā mērā ir atkarīga no uzturēšanas un drošības pasākumiem. Atsevišķos gadījumos gāzes eksplozijas notiek, un tie visi ir saistīti ar drošības vārsta izņemšanu no tvertnes un turpmāku tvernes karsēšanu. Ievērojot pamata drošības noteikumus jūs garantējat savu drošību gāzes iekārtas ekspluatācijas laikā.
 

6) GĀŽĒ IR PIEMĒROTA TIKAI GĀZES PLĪTĪM:
Propāns-butāns plaši tiek izmantots komerciālos nolūkos. Kopš neatminamiem laikiem, 11-kg. tūristu, 3-kg. un mazāki cilindri, ko izmantoja ēdiena gatavošanai vai apkurei. Gadu gaitā, gāze netika izmantota citiem mērķiem, un tāpēc nebija pierasts pāriet uz auto gāzi. Gāze ir gaistoša viela un ir vislabāk piemērota dzinējiem. Benzīna dzinējos, benzīns šķidrā stāvoklī ieplūst karburatorā vai degvielas iesmidzināšanas sistēmā, kas paredzēta, lai "iesmidzinātu" degvielu tā, lai maksimāli labāk sajauktos ar gaisu. Gadījumā, ar šķidro degvielu, tas ir ļoti grūti izdarāms. Lietojot gāzi, šīs problēmas nav, kas padara gāzi par ideālu degvielu izmantošanai. Maz kurš atcerēsies, bet pirmais iekšdedzes dzinējs tika konstruēts deviņpadsmitajā gadsimtā, kuru arī darbināja ar gāzi, piemēram, ogļu un koksnes. Tad pakļāva izsmiekliem nevis degvielu, bet visu automašīnu, jo cilvēki nesaprata, kas "tā ir par karieti bez zirga." Kā izgudrojums, automašīna tomēr ir pierādījusi savu vērtību un lietderību, un vairs nav objekts jokiem. Un, ja mēs atsakāmies vadīt automašīnas, kas darbojas ar gāzi, mums ir arī jāierobežo dīzeļdegvielas izmantošana, ko mēs izmantojam, lai darbinātu ģeneratorus un lokomotīves.
 

7) UZ GĀZES MAŠĪNA BRAUC SLITĀK:
Tas vienmēr ir bijis galvenais arguments tiem, kam patīk braukt sportiski, kā arī tiem, kuri meklēja mīnusus it visā. Pirmās paaudzes gāzes sistēmas, kas uzstādītas uz transportlīdzekļiem ar multiplo injekciju, daudzos gadījumos ierobežoja automašīnu veiktspēju ne tikai uz gāzes, bet arī benzīna degvielas. Galvenais iemesls bija vietā un metodē kā iepludināt gāzi motora ieplūdes sistēmā. Visa vaina bija elementā, ko sauc par sajaucēju. Sajaucējs sašaurināja  gaisa ieplūdes ejas diametru transportlīdzeklī un ierobežoja gaisa plūsmu kuru iesūc motorā. Dažreiz dinamika pasliktinās būtiski, sliktas instalācijas vai konfigurācijas dēļ. Pie pareizi uzstādītas gāzes iekārtas transportlīdzeklī, dažu procentu zaudējums no ātruma un maksimālās jaudas nav problēma, un kompensētos ievērojamos izmaksu ietaupījumos. Šobrīd, vairāk un vairāk mašīnās uzstāda gāzes iesmidzināšanas sistēmu. Tā rezultātā dinamika un maksimālais ātrums ir apmēram tāds pats kā ar benzīnu.


8) AUTO UZ GĀZES «ŠAUJ»:
Patiešām tas notiek, bet ar nosacījumu, ka gāzes sistēma ir slikti izvēlēta, slikti uzstādīta, slikti noregulēta vai kas notiek biežāk, elektriskās sistēmas stāvoklis automašīnā ir bojāts. Gāze kopā ar gaisu, veido sprādzienbīstamus maisījumus (kā jau minēts), bet lai automašīna "šautu", vajag mazliet vairāk. Īsākais ceļš ir ignorēt visus ražotāja un servisu ieteikumus, un kā arī nepareizi noregulēta gāzes sistēma. Neaizstāt nolietotās detaļas, absolūti neieguldīt automašīnas remontā un braukāt kamēr auto neapstājas, tad varbūt auto  ne tikai "šaus", bet var pat mest granātas. Mēs nopirkām to lai braukātu, un neviens neteica, ka kaut kas ir jādara. Nezināšana un paviršība ir vēl viens veids, kā iegūt problēmas ne tikai ar gāzes aprīkojumu, bet arī ar visu mašīnu, pat ja viņa darbotos uz ūdens. Auto gāzei ir augstākas prasības pret automašīnas tehnsko stāvokli nekā benzīnam, un līdz ar to aizdedzes sistēmas stāvoklis (aizdedzes sveces, aizdedzes vadu), gaisa ieplūdes sistēma (gaisa filtrs), cilindra galvai un vārstiem jābūt piemērotiem. Nolaidība šajās sistēmās ir galvenais iemesls "šāvieniem" no dzinējiem ar uzstādītu gāzes sistēmu. Jāatzīmē, ka tehniskās apkopes un periodiska nolietoto detaļu un materiālu nomaiņa nav kaut kas extra vai īpašs - tā ir standarta prasība, kas jāveic regulāri, pat tad, ja automašīnā nav gāzes sistēmas.


9) GĀZE VISDRĪZĀK BEIGS ATMAKSĀTIES:
Mīļākie sauklis tiem, kuri zina visu iepriekš. Mēģinot izprast iemeslus šādai pieejai, ir nepieciešams ieskatīties pagātnē. Jo, tiklīdz kā kaut kas nesa peļņu un ieguva popularitāti, "tautas valdība" grāba savu "daļu" - uzlikt nodokļus un nogalinātu vistu, kas dēj zelta olas. Savu ieguldījumu šādā drūmā pravietojumā ienesa masu mediji, kas pie katras izdevības, kad kāds minēja par cenas vai akcīzes nodokļa pieaugumu, uzreiz kliedz par beigām auto gāzes sistēmu industrijā. Gāze, ko izmanto transportlīdzekļu uzpildei tiek iegūta, apstrādājot naftas produktus. Tāpēc, rupji runājot, tie ir "atkritumi". Tās cena, protams ir saistīta ar naftas cenu, bet tie joprojām ir atkritumi, un tie būs lētāki nekā galvenais produkts. Neatkarīgi no satricinājumiem naftas tirgū, gāze vienmēr maksās 40-60% mazāk, jo īpaši tīras vides laikmetā, jo vairāk un vairāk valdības ievieš atvieglotās likmes par "tīru" degvielu.
 

10) GĀZI NEVAJAG LIKT UZ DĀRGĀM UN "KRUTĀM" AUTOMAŠĪNĀM:
Vai tad vajag ekonomēt? Nepieciešams rūpēties par savu naudu? Vai, ja jums ir tās daudz, tad varat nežēlot to un mest pa labi, pa kresi? Protams, šī ir katra izvēles brīvība, bet darbnīcās un gāzes uzpildes stacijās var sastapt automašīnas, kas liek jūsu sirdij sākt pukstēt straujāk. Tie ir visdārgākie modeļi BMW, Mercedes, Subaru, Hummer un luksusa amerikāņu auto, kurās bieži vien tiek uzstādītas gāzes iekārtas. Daudziem šo automašīnu īpašniekiem bija gāzes sistēma uz iepriekšējā auto arī. Daudzos gadījumos, lai varētu atļauties iegādāties jaunu automašīnu, īpašnieki ekonomēja, uzstādot automašīnās gāzes iekārtas. Uzstādot gāzes sistēmu, jūs varat ietaupīt daudz - jo īpaši lielākos transportlīdzekļos, kuri patērē vairāk degvielas, tas bieži vien attiecas arī uz luksusa automašīnām. Naudu kas paliek pēc autogāzes uzpildīšanas, var izmantot citiem mērķiem, nevis "ļaut tai sadegt". Nekaunieties ekonomēt, jo īpaši tādēļ, ka arvien vairāk ražotāji ražo modeļus ar jau uzstādītām gāzes iekārtām. Protams, mēs nebruksim virsū, lai pārliecinātu ikvienu, ka mīti par gāzi ir muļķības, kuras izgudroja šo iekārtu pretinieki. Katram mītam ir savs pamats un loģisks izskaidrojums, un daudzos gadījumos stereotipi kas izveidoti ap gāzi zaudē savu nozīmi vai pat noveco. Pateicoties tehnikas attīstībai (secīga gāzes iesmidzināšanas sistēma) un kvalitātei (bijušie dārznieki vairs neuzstāda iekārtas) problēmas kuras bija pirms 10 gadiem, tagad lielākā daļa no tām vairs nepastāv. Lai nebūtu jāatkārto dzirdētos stāstus par dusmīgu autovadītāju slikto pieredzi, izveidojiet sev pozitīvus paradumus (regulāra motora uzraudzība), un tad nekas jūsu auto nešaus un neizjuks ",gāzes dēļ," un protams ka neuzsprāgs. Pareizi izvēlētas iekārtas, to montāža un iekārtu apkalpošana ir pietiekami, lai lielākā daļa no aprakstītajiem stereotipiem kļūtu nepatstāvīgi.

Izrēķināt ekonomiskumu Uzzināt cenu

MŪSU KOMANDA

Dmitrijs Dmitrijs

Adrese:

+371 20-360-670, Skandu iela 11 (bijušais Kurzemes pr. 7), Rīga, LV-1067, Latvija

Pirmdien – piektdien: 9:00 - 18:00

Sestdien – svētdien: brīvdienas